De quan en lloc de dos son un i en lloc de vuit son tres.
La idea original
era amollar amarres a partir del 10 de maig quan el vent fos favorable pel rumb
cap a Menorca. I ahir les condicions que es donaven eren aquestes, una mica
fluix, però ahir el vent era Garbí i el que és més important, la previsió era
que la situació es perllongaria durant les vint i quatre hores següents.
Però hi havia una
altra raó de pes per marxar ahir. Al igual que en una carrera, una caiguda esperona
als supervivents, la renuncia d’una part dels aspirants a la travessia empeny a
la resta a embarcar. Abans que pugui haver més abandons.
La resta ha estat: En Carles Bach, patró major i armador del veler, en Ramon Aragall, navegant i especialista en comunicacions i en Carles Pérez (Charly), mariner de primera i l’únic que ha navegat abastament en vaixells grans.
Carles |
La resta ha estat: En Carles Bach, patró major i armador del veler, en Ramon Aragall, navegant i especialista en comunicacions i en Carles Pérez (Charly), mariner de primera i l’únic que ha navegat abastament en vaixells grans.
Ramon i Charly |
No sense haver dinat al “Pirata”, és clar, i haver rebut el comiat de la família d’en “Charly” i del que escriu aquestes línies.
Esperem poder continuar aquest quadern de bitàcola amb les informacions que la tripulació s’ha compromès a trametre’ns així que disposin de Wifi en algun port o de cobertura 3G en proximitat de la costa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada